Leveranser
Retailrs butiker strävar efter att leverera dina varor inom 1-3 arbetsdagar om de finns i lager. Beställningar som görs under helgen skickas tidigast på måndagen efter. Skulle det bli några förseningar hör Retailrn av sig.
Retailrs ansvarar inte för paket som inte avhämtats inom skälig tid, samma gäller för paket som inte returnerats inom skälig tid. Om ett paket inte hämtas ut så debiteras du, alltså är det viktigt att du hämtar ut paketet även om du vill utnyttja ångerrätten.
Ångerrätt
Du har alltid 14 dagars ångerrätt från det att du mottagit din beställning. Använd returformuläret nedan om du vill returnera en produkt eller beställning. Observera att du står för returfrakten.
Så här går en retur till:
- Inom 14 dagar från att du mottagit produkten fyller du i returformuläret nedan.
- Retailrn får då din returförfrågan och skickar en fraktetikett via mejl, klistra fast denna på samma emballage som du fick beställningen i.
- Lämna försändelsen på angivet ombud.
- Retailrn tar emot returen och godkänner den.
- Pengarna betalas tillbaka inom 5-10 arbetsdagar
×
Returformulär
Reklamationer
Om du får en skadad eller felaktig vara, skicka in din reklamationsförfrågan via formuläret nedan. Om Retailrn inte lyckas att åtgärda felet eller leverera en liknande produkt, återbetalar de dig för den defekta produkten i enlighet med gällande konsumentskyddslagstiftning. Retailrn står för returfrakt vid godkända reklamationer.
×
Reklamationsformulär
Vill du veta mer? Besök våra allmänna villkor för fullständig information eller kontakta Retailr-Teamet.